Saturday, April 8, 2017

טרור אסלאמי - 430 הרוגים ביממה האחרונה

190 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים נוספים בדרום-סודאן; 25 הרוגים בתימן; 25 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בסומליה; 11 אזרחים וחיילים נהרגו בניגריה; 4 הרוגים בשבדיה בפיגוע-דריסה; 3 הרוגים בפקיסטן;  2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בתימן, בלוב, בקמרון, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בלבנון; במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 430 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-7 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 7 קצינים סורים שנפגעו בהתקפה האמריקאית שנערכה בלילה הקודם על בסיס צבאי הנמצא במחוז חומס באמצעות 59 טילי שיוט. בעקבות ההתקפה האמריקאית, רוסיה הודיעה על הפסקת התיאום הביטחוני עם ארה"ב בסוריה. דוברים מקומיים נוספים מסרו גם על הריגתם של עשרות רבות של חיילים סורים בקרבות קשים שהיו במקומות אחדים ברחבי סוריה כמו תדמור, דיר אל-זור, אל-חמה ודרעא. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בקרבות שהיו באזור אל-רקה, ריף דמשק, בהרי קלמון, בדרעא ובאידליב. מקורות בארגוני המורדים מסרו שעות אחדות לאחר ההפצה האמריקאי, חודשו ההפצצות אוויריות של הצבא הסורי במחוז אידליב. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות במחוז אידליב ובאזור דרעא.

Terror Attack in Stockholm

--
עיראק מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-7 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-190 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בעיראק מסרו על הריגתם של יותר מ-200 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו במחוז סלח אל-דין. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של יותר מ-130 אזרחים שניסו להימלט מאזור העיר מוסול בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים – ארה"ב: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 באפריל 2017 על הריגתם של 25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" מפיצוץ של משאית תחמושת שהותקפה בידי הצבא האפגאני.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 באפריל 2017 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי-ירי שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר קראצ'י.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 באפריל 2017 על הריגתם של 20 בני-אדם מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפגע באוטובוס אזרחי שעשה את דרכו בעיר הנמצאת כ-120 ק"מ ממוגדישו.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים דרום-סודאן מסרו ב-7 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם נוספים בסדרה של קרבות ובהתקפות שהיו במהלך היממה האחרונה במהלך היממה אחרונה. בין ההרוגים היו גם חיילים מורדים מקומיים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 באפריל 2017 על הריגתם של 7 אזרחים ושל 4 חיילים בשתי התקפות שנערכו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
שבדיה – טרור: מקורות תקשורתיים בשבדיה מסרו ב-7 באפריל 2017 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 15 נוספים בפיגוע-דריסה בשטוקהולם שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי המזוהה עם אחד מארגוני הטרור האסלאמיים. משטרת שבדיה מסרה על מעצרו של אדם אחד הקשור באופן ישיר למעשה.
==

ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

feashason said...

over at this website gucci replica handbags his response louis vuitton replica discover this best replica bags online