Sunday, April 9, 2017

טרור אסלאמי - 421 הרוגים ביממה האחרונה

270 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 50 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 6 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 3 הרוגים בסומליה מירי של מרגמה; 2 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות ואזרח נהרגו בניגריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 2 שוטרים נהרגו בקווקז מירי של טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בבנגלדש, במאלי, בלוב, בתימן, בקשמיר, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 421 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-8 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. דוברים אזרחיים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים בעיקר באזור אל-רקה ובמחוז דרעא בהפצצות אוויריות שנמשכו לאורך כל היממה האחרונה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. גורמים רשמיים בסוריה האשימו את ארה"ב בהרג של אזרחים בהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר אל-רקה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-8 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-270 בני-אדם ביום נוסף של הוצאות-להורג, בפיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק. מקורות אזרחיים בעיראק מסרו שמרבית ההרוגים היו אזרחים שהוצאו-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בעיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-8 באפריל 2017 על הריגתם של 15 בני-אדם בקרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן, גורמים נוספים מסרו גם על אזרחים שנהרגו בהפצצות הללו.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 באפריל 2017 על הריגתם של כ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-8 באפריל 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר לאהור. כל הטרוריסטים היו שייכים לשלוחה של ארגון "הטליבאן" הפועל בפקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-8 באפריל 2017 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של פצצת מרגמה שנורתה לעבר העיר מוגדישו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-8 באפריל 2017 על הריגתו של אזרח אחד בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי 2 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-8 באפריל 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפשיטה משטרתית יזומה שנערכה על "חווה ליצור פצצות" הנמצאת באזור הדלתא של הנילוס.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-8 באפריל 2017 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון הקווקז.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסו ב-8 באפריל 2017 על הריגתם של 6 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: