Sunday, April 30, 2017

טרור אסלאמי - 331 הרוגים ביממה האחרונה

220 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים באפגניסטן;  8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 הרוגים בתימן; 4 הרוגים בלוב; 2 חיילים נוספים נהרגו בתאילנד בפיגוע טרור אסלאמי; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בקשמיר, בבנגלדש, בפיליפינים, בתאילנד, בלוב, בניגריה, בסומליה, במאלי, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 331 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-29 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות נערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים אזרחיים בסוריה מסרו שיותר ממחצית מהנפגעים היו באזרחים שנפגעו בהפצצות אוויריות של כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. עוד נמסר על עשרות הרוגים נוספים בקרבות שהיו באזור דמשק בין כוחות המורדים לטרוריסטים מוסלמים מארגוני הג'יהאד.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-29 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-220 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-התאבדות קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-29 באפריל 2017 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-29 באפריל 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. כמו כן נמסר על עשרות נפגעים מירי של טיל שנורה בידי המיליציות השיעיות לעבר בסיס צבאי סעודי הנמצא באזור ג'יזאן שבסעודיה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בלוב מסרו ב-29 באפריל 2017 על הריגתם של 4 מאבטחים במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים שפגעו במיכליות נפט בצפון המדינה. (יכול להיות שמדובר על אירוע שהתרחש לפני חודש).
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-29 באפריל 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים, וכן על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שנערכה בדרום אפגניסטן. ארה"ב מזרימה מחדש כוחות צבאיים אמריקאים למחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 באפריל 2017 על הריגתם של טרוריסט מוסלמי בכיר מאוד בארגון "הטליבאן" – שהיה מושל מחוז קאבול מטעם הארגון באפגניסטן – בפעילות צבאית פקיסטנית שנערכה באזור העיר פשוואר.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-29 באפריל 2017 על הריגתם של 2 חיילים נוספים בפיגוע-טרור אסלאמי שהתבצע יממה קודם לכן באמצעות פיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד. בכך עלה מספר ההרוגים בפיגוע ל-6 חיילים.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-29 באפריל 2017 על הריגתם של טרוריסט מוסלמי בכיר מאוד בארגון "אבו סיאף" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים במהלך היממה האחרונה. הטרוריסט המוסלמי אחראי לחטיפתם ולהריגתם של זרים רבים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: