Thursday, April 20, 2017

טרור אסלאמי - 336 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בתימן; 50 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים באפגניסטן; 21 טרוריסטים מוסלמים ו-5 חיילים נהרגו בניגריה; 12 טרוריסטים מוסלמים ו-4 חיילים נהרגו במאלי; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 הרוגים בסומליה; 2 חיילים הודים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 336 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-19 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. גורמים אזרחיים בסוריה מסרו על עשרות אזרחים סורים שנהרגו בהפצצות שונות שהיו במהלך היומיים האחרונים ברחבי סוריה. דוברים נוספים מסרו על יותר מ-40 אזרחים שנהרגו בהפצצות הללו. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו שהמשטר הסורי חידש את פינויים של האזרחים השיעים לעיר חאלב לאחר הפסקה שנגרמה בשל הפיגוע הקטלני בו נהרגו כ-126 בני-אדם. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים בקוניטרה, בדיר אל-זור, בחאלב, בדמשק, בדרעא, באידליב, בחומס ובאל-חמה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במלך היממה האחרונה. מקורות כורדיים ומקורות צבאיים נוספים בעיראק מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – חיסולים-ממקודים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-19 באפריל 2017 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-19 באפריל 2017 על הריגתם של כ-100 מתנדבים סודאנים שהשתתפו במלחמה בתימן ממסגרת הקואליציה הסעודית. ההרוגים נפגעו בעיקר בקרבות קשים מאוד שהיו באזור העיר תעז ובאזור העיר מוחה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 באפריל 2017 על הריגתם של כ-30 בני-אדם ביום של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היה גם מפקד משטרה בכיר מאוד במחוז זאבול (Zabul).
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-19 באפריל 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים ותקשורתיים בניגריה מסרו ב-19 באפריל 2017 על הריגתם של 21 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. במהלך הפעולה שוחררו מאות בני-אדם שהיו שבויים בידי ארגון "בוקו חראם". כמו כן נמסר על הריגתם של 5 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון שפעלו בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-19 באפריל 2017 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה", וכן על הריגתם של 4 חיילים בהתקפה שנערכה על מתחם צבאי הנמצא בצפון מאלי.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-19 באפריל 2017 על הריגתם של 2 חיילים הודים מירי של חיילים פקיסטנים שפעלו באזור הגבול המשותף העובד בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: