Friday, April 28, 2017

טרור אסלאמי - 302 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 19 הרוגים בחבל דארפור;  15 הרוגים בתימן; 10 חיילים נהרגו באיראן בהיתקלות בגבול עם פקיסטן; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בלוב; 5 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים בקמרון;  3 חיילים הודים נהרגו בקשמיר; 2 חיילים אמריקאים נהרגו באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בבנגלדש, בלוב, סומליה, בניגריה, בסודאן, בתימן, במצרים, במאלי, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 302 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של כ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור דרעא, דמשק, אידליב, דיר אל-זור, תדמור, אל-חמה, חומס, אל-רקה, במחוז לטקיה, לאורך הגבול עם טורקיה ובאזור רמת-הגולן הסורי. כמו כן נמסר מפי מקורות מקומיים בסוריה על התקפה אווירית ישראלית שנערכה באזור דמשק על מחסן בו בוצעו העברות של נשק לארגון "חיזבאללה". דובר צבאי ישראלי מסר על יירוט של מזל"ט סורי שניסה לבצע חדירה אווירית למרחב הישראלי.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של כ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בהפצצה אווירית שנערכה על בית-כלא הנמצא כנראה בשליטתו של אחד מארגוני הג'יהאד הפועלים דרומית לעיר טריפולי.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי אמריקאי על הריגתם של 2 חיילים אמריקאים בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל במחוז ננגרהאר.
--
איראן – טרור: מקורות תקשורתיים באיראן מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של 10 חיילים איראנים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים סונים שפעלו באזור הגבול המשותף עם פקיסטן.
--
הודו – טרור אסלאמי –קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של 3 חיילים הודים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם – כולל קצין מודיעין בכיר מאוד – בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שנערכה באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בחבל דארפור מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של 19 בני-אדם בסדרה של קרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז חבל דארפור.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים קמרון מסרו ב-27 באפריל 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: