Thursday, April 13, 2017

טרור אסלאמי - 220 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 45 הרוגים בתימן; 35 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 67 חיילים טורקים נהרגו בסוריה בשבעת החודשים האחרונים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בבנגלדש, בקשמיר, בפיליפינים, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 220 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-12 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כול הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. דוברים באופוזיציה הסורית מסרו על יותר מ-120 הפצצות אוויריות עם נפגעים רבים שנערכו במהלך היומיים האחרונים באזור אל-חמה. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי ברוסיה על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים בהפצצות אוויריות שהיו במחוז אידליב. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות באל-חמה, בדיר אל-זור, ובאזור הכפרי של מחוז חאלב. דוברים רשמיים בטורקיה מסרו כי מאז שהחלה הפעולה הצבאית הטורקית בסוריה לפני שבעה חודשים, נהרגו עד כה 67 חיילים טורקים, וכן נמסר על הריגתם של כ-500 מאנשי צבא סוריה החופשי הנתמך בידי טורקיה נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת- אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-12 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-12 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-45 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי סעודיה נגד המיליציות השיעיות הפועלות ברחבי תימן. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 5 חיילים סודאנים הפועלים במסגרת הקואליציה הסעודית שנפגעו כנראה מירי של טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים מסרו שבימים האחרונים נהרגו יותר מ-90 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-12 באפריל 2017 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בפעילות משטרתית יזומה שנערכה באזור אסיוט נגד גורמים אסלאמיים רדיקאליים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-12 באפריל 2017 על הריגתם של 3 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: