Saturday, April 1, 2017

טרור אסלאמי - 287 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 45 הרוגים בדארפור;  32 טרוריסטים מוסלמים ו-5 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 26 הרוגים בפקיסטן מפיצוץ של מכונית-תופת;  20 הרוגים בתימן; 4 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה;  2 הרוגים בלבנון; 2 אנשי כוחות-הביטחון של תאילנד נהרגו מירי של טרוריסטים מוסלמים;  טרוריסט מוסלמי נהרג בניגריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, במאלי, בלוב, בקמרון, בניגריה, בניגריה, בסומליה, בסודאן, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 287 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו במהלך היממה אחרונה בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים מסרו על קרבות קשים מאוד עם נפגעים באזור דיר אל-זור ובמחוז אידליב, וכן על קרבות עם נפגעים רבים באזור חומס, חאלב, דמשק ואל-חמה. מקורות בארגוני המורדים מסרו על עשרות חיילים סורים שנפגעו במהלך היממה האחרונה בקרבות שהיו ברחבי סוריה. עוד נמסר על עשרות נפגעים בהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר אל-רקה. ארגונים לזכויות-אדם בסוריה מסרו על מאות נפגעים בשבוע האחרון רק באזור העיר אל-רקה.

Syria frees 16 villages in Hama, 'kills 2,200 terrorists'

--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר ארסאל הנמצאת ליד הגבול המשותף עם סוריה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במקומות אחדים ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתם של 32 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שפעלו בצפון המדינה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות משטרתיים בפקיסטן מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתם של 26 בני-אדם ועל פציעתם של כ-50 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה ברובע שיעי הנמצא במחוז קוראם. מקורות תקשורתיים מסרו שארגון "אל-קאעידה" אחראי לפיגוע.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים דארפור מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-45 בני-אדם בסדרה של קרבות והתקפות שפרצו בין שתי מיליציות אסלאמיות שבטיות חמושות הפועלות במזרח דארפור.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתם של 4 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-31 במרץ 2017 על הריגתם של שוטר וחייל מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: