Tuesday, April 18, 2017

טרור אסלאמי - 260 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בתימן; 16 הרוגים בפקיסטן; 13 נוצרים נרצחו בניגריה; 10 בני-אדם נהרגו באפגניסטן; 7 חיילים קנייתים נהרגו בסומליה מפיצוץ של מטען-חבלה; 6 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, במאלי, בקמרון, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 260 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-17 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו שמרבית ההרוגים היו באזור העיר אל-רקה, וכי בסדרה של קרבות רבים נהרגו עשרות חיילים וסורים מזרחית לעיר חאלב וכן עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בפעולות יזומות של הכוחות הכורדיים הפועלים באזור אל-רקה. עוד נמסר על קרבות עם נפגעים רבים באזור דרעא, אידליב, דיר אל-זור וכן גם בשוליים הכפרים של העיר חאלב.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים רשמיים מסרו על הריגתם של יותר מ-60 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר העתיקה של העיר מוסול. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים נוספים בהפצצה אמריקאית שנערכה באזור מחוז אל-אנבר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-17 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר באזור מחוז מאריב במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים שיעים מסרו שמרבית ההרוגים היו מהמיליציות הפרו-סעודיות הפועלות באזור.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-17 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו במזרח אפגניסטן במהל היממה אחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 5 אזרחים וגנרל בכיר בצבא האפגאני.
--
פקיסטן – טרור – הודו: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-17 באפריל 2017 על הריגתם של 8 חיילים בפעולת-תגמול הודית שהתבצעה באזור הגבול המשותף בחבל קשמיר. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של קרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בצפון-מזרח פקיסטן.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-17 באפריל 2017 על הריגתם של 7 חיילים קנייתים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-17 באפריל 2017 על הריגתם של 13 נוצרים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים אם ארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-17 באפריל 2017 על הריגתם של 6 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-17 באפריל 2017 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של היתקלויות שהיו במהלך היממה האחרונה בחבל קשמיר ההודי.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: