Wednesday, April 5, 2017

טרור אסלאמי - 451 הרוגים ביממה האחרונה

200 הרוגים בעיראק; 140 הרוגים בסוריה; 45 טרוריסטים מוסלמים ו-4 קציני מודיעין נהרגו באפגניסטן; 25 הרוגים בתימן; 15 הרוגים בסודאן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים;  5 כורדים ו-3 חיילים נהרגו בטורקיה; 4 הרוגים נוספים ברוסיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בקשמיר, בפיליפינים, בתאילנד, בבנגלדש, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 451 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-4 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות קטלניות מאוד שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי הצבא הסורי. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בהפצצה כימית של הצבא הסורי שנערכה בצפון-סוריה בעיירה חאן שייחון הנמצאת במחוז אידליב. כמו כן נמסר על פציעתם של יותר מ-200 בני-אדם נוספים בהפצצה הזו. גורמים בינלאומיים וארגונים אזרחיים בסוריה קראו למועצת-הביטחון לערוך דיון דחוף בנושא. מקורות כורדיים בסוריה מסרו על הריגתם של יותר מ-80 לוחמים כורדים בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית" במהלך חודש מרץ 2017.

100 killed in Syria -  gas attack 

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-4 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה האמריקאית הפועלת בעיראק. דוברים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-4 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו בידי סעודיה במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים מסרו שכנראה מרבית ההרוגים היו אזרחים שנפגעו בהפצצות סעודיות שנערכו במחוז מאריב.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-45 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות אוויריות שנערכו במחוז ננגרהאר. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 קציני מודיעין אפגאניים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שפעלו במחוז גאזני.
--
סודאן – קורדופן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-4 באפריל 2017 על הריגתם של 15 בני-אדם בקרבות שפרצו במחוז קורדופן בין שתי מיליציות שבטיות מקומיות הפועלות במערב קורדופן.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-4 באפריל 2017 על הריגתם של 5 כורדים ושל 3 חיילים טורקים בסדרה של קרבות ובפיגוע שהיו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
--
רוסיה – טרור: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-4 באפריל 2017 על הריגתם של 4 בני-אדם נוספים בפיגוע-ההתאבדות שהתבצע יממה קודם לכן בתחנת-רכבת הנמצאת בסנט פטרבורג. בכך עלה מספר ההרוגים ל-14 בני-אדם + טרוריסט מוסלמי מתאבד שביצע את הפיגוע.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-4 באפריל 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" במהלך ניסיון לחלת בני-ערובה שהיו בידי הארגון.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: