Monday, May 7, 2012

10 הרוגים בסוריה; 8 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 8 הרוגים בפקיסטן; 5 פעילי טרור נהרגו בתימן; 3 הרוגים בניגריה; 3 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים בדרום הפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 במאי 2012 על 10 הרוגים בקרבות קשים שנערכו במזרח סוריה, באזור העיר דיר אל-זור, בין כוחות-הביטחון לבין אנשי "הצבא הסורי החופשי" וגורמי אופוזיציה נוספים המתנגדים לבשאר אל-אסד. דוברים נוספים מסרו על עשרות הרוגים שהיו במהלך הימים האחרונים באזור זה, אולם בגלל הפעילות האינטנסיבית של הצבא הסורי, קשה לאמוד במדויק את מספר ההרוגים והפצועים. גם במחוז אידליב היו לאורך כל היממה האחרונה עימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון לבין האופוזיציה הלוחמת. במחוז דרעא, הצבא הסורי מהדק את אחיזתו בעיר ובכפרים הסמוכים לה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 במאי 2012 על הריגתם של 8 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בשמונה מחוזות בהם פועלים אנשי הארגון. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי רשמי על הריגתם של 3 מפקדים בכירים בארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד אנשי הארגון הפועלים במחוז פריאב.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 במאי 2012 על הריגתם של 3 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 במאי 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מיליציות אתניות-פוליטיות הפועלות בעיר קראצ'י.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-6 במאי 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בהתקפה אווירית של הצבא התימני שנערכה נגד בסיסי טרור הנמצאים בדרום תימן.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-6 במאי 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים מפיצוץ של רימון-יד שהושלך בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 במאי 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" על משתתפים בחתונה שנערכה בצפון המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


1 comment:

Anonymous said...

The sixty day complimentary trial deliver is a fantastic choice, in the
case of the flex waistband.

My web blog ... the flex…