Sunday, May 6, 2012

13 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי פקיסטן; 7 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים בסוריה; 4 הרוגים בעיראק; 2 חיילים נהרגו באלג'יריה; 2 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בקשמיר;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-5 במאי 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם בשני פיצוצים שהתרחשו בעיר חאלב. מקורות נוספים מסרו על עימותים קטלניים נוספים שהתרחשו סוריה במהלך היממה אחרונה. במקומות אחדים תקפו חיילים סורים בירי של אש חיה משתתפים בלוויותיהם של הרוגים מהימים האחרונים. סוריה הודיעה על שחרורם של 265 אסירים פוליטיים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 במאי 2012 על הריגתם של 9 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח אפגניסטן. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי רשמי על הריגתם של 5 חיילי משמר-הגובל האפגני מפיצוץ של מטען-חבלה מהלך סיור מבצעי שנערך ליד הגבול עם פקיסטן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-5 במאי 2012 על הריגתם של 10 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 במאי 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי ומפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון עיראק.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 במאי 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם בשתי התקפות טרור של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. במקרה אחד נורו למוות 5 בני-אדם, ובמקרה השני נורו למוות 2 שומרים בבית-כלא השוכן בצפון המדינה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-5 במאי 2012 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועל בצפון אלג'יריה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-5 במאי 2012 על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בצפון קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: