Friday, May 4, 2012

60 הרוגים בניגריה; 20 הרוגים בסוריה; 20 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בקווקז; 13 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 הרוגים בפקיסטן; 4 שוטרים נהרגו בדרום-תאילנד; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; שדרן רדיו נהרג בסומליה; חייל הודי נהרג בקשמיר;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתם של 20 בני-אדם בעימותים קטלניים שהתרחשו במהלך היממה האחרונה בין חיילים סורים לבין אזרחים ומפגינים במקומות אחדים ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתם של לפחות 4 בני-אדם מירי של חיילים סורים שפרצו לאוניברסיטת חאלב במטרה להתעמת עם סטודנטים שהפגינו נגד המשטר – 200 סטודנטים נעצרו בידי שירותי הביטחון שפרצו לאוניברסיטת חאלב. במהלך היומיים האחרונים נהרגו בסוריה 2 קולונלים ו-18 חיילים בעימותים עם אנשי "הצבא הסורי החופשי".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתם של 20 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח אפגניסטן בשיתוף של הצבא האפגני עם כוחות נאט"ו הפועלים באזור.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור הגבול עם אפגניסטן.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתם של 13 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתו של שדרן רדיו מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים במרכז סומליה. מאז תחילת שנת 2012 נהרגו בסומליה 5 עיתונאים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתם של 60 בני-אדם בעימותים רצחניים שפרצו בין שתי מיליציות אתניות-דתיות הפועלות בצפון-מזרח המדינה בעיר בשם פוטיסקום – שסבלה במהלך השנה האחרונה מהתקפות של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתם של 15 בני-אדם בפיגוע כפול שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתו של חייל הודי מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-3 במאי 2012 על הריגתם של 4 שוטרים בכירים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: