Thursday, May 24, 2012

15 פעילי טרור מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 12 הרוגים בסוריה; 9 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 4 הרוגים בניגריה; 3 כורדים נהרגו בטורקיה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-23 במאי 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בהפגזה סורית על העיר רסתאן. מקורות נוספים מסרו על עימותים קטלניים נוספים שהתרחשו במהלך היממה האחרונה בכל רחבי סוריה בין כוחות-הביטחון לבין אנשי האופוזיציה הלוחמת נגד המשטר. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי הפגזות של הצבא הסורי על ערים אחדות התגברו במהלך היממה האחרונה – שבמהלכן נהרגו עוד 6 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-23 במאי 2012 על הריגתם של 15 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך מבצע צבאי שנערך ביממה האחרונה נגד פעילי הארגון הפועלים במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על חטיפתם של 5 רופאים (שניים מהם זרים) בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-23 במאי 2012 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
פקיסטן – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-23 במאי 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם בעקבות ירי שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים במהלך כינוס פוליטי.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-23 במאי 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה. בין ההרוגים היו לפחות 3 ילדים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-23 במאי 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-23 במאי 2012 על הריגתם של 3 חברי המחתרת הכורדית בהיתקלות עם חיילים טורקים שפעלו במזרח טורקיה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: