Thursday, May 10, 2012

17 הרוגים בסומליה; 15 הרוגים בסוריה; 13 הרוגים בפקיסטן; 12 הרוגים באפגניסטן; 6 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בתימן; 4 הרוגים בעיראק; צבא סודאן הפציץ מטרות בדרום-סודאן; אישה לבנונית נהרגה מירי של חיילים סורים;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-9 במאי 2012 על הריגתם של 15 אזרחים וחיילים בתקריות קטלניות שהתרחשו בסוריה במהלך היממה האחרונה. מקור נוסף מסר על הריגתם של 7 אנשי מיליציה פרו-ממשלתית מירי של מורדים שפעלו באזור העיר דמשק. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים ואזרח אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר דרעא. בדיווח הראשוני נמסר על פציעתם של 7 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה בעת ליווי של משקיפי או"ם שערכו סיור באזור העיר דרעא. כמו כן נמסר על הריגתה של אישה לבנונית מירי של חיילים סורים שפעלו באזור הגבול המשותף בין שתי המדינות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 במאי 2012 על הריגתם של 12 חיילים, אזרחים ושומרים סדרה של פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו כי ב-20 הימים האחרונים נהרגו 48 אנשי ביטחון אפגנים מירי ומהתקפות של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 במאי 2012 על הריגתם של 12 גברים, נשים וילדים בסדרה של פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-9 במאי 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים שפעלו במחוז דיאלה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-9 במאי 2012 על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז אביאן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-9 במאי 2012 על הריגתם של 17 בני-אדם בהתקפה של הכוחות האתיופיים השוהים בסומליה על בסיס ארגון הטרור "אל-שבאב" הנמצא באזור העיר הודור.
--
סודאן – דרום-סודאן: מקורות צבאיים בדרום-סודאן מסרו ב-9 במאי 2012 על הפצצה אווירית של סודאן על מטרות הנמצאות בדרום-סודאן על הרקע המחלוקת בנוגע לשדות הנפט הנמצאים בין שתי המדינות. עד כה לא נמסר על מספרם המדויק של הנפגעים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: