Wednesday, May 9, 2012

21 הרוגים בפקיסטן; 23 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים באפגניסטן; 9 הרוגים בסומליה; 5 כורדים נהרגו בטורקיה; 4 ילדים נהרגו בדארפור; 2 הרוגים בניגריה; 2 הרוגים בלוב; ילד נהרג בקשמיר;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתם של 23 בני-אדם מירי של חיילים סורים לעבר מפגינים ובתי תושבים במקומות אחדים ברחבי סוריה. לפחות 3 מההרוגים נהרגו מירי מכוון של צלפים. אירועים קטלניים נוספים התרחשו בדרעא, חומס, אל-חמה ובאזור העיר דמשק. מקור נוסף מסר על התקפות של אנשי "הצבא הסורי החופשי" על כוחות-הביטחון שפעלו באזור דיר אל-זור. גורם באו"ם מסר על 1.5 מיליון תושבים הזקוקים לסיוע כלשהו בעקבות מלחמת-האזרחים המתחוללת בסוריה. מאז שהחלה מלחמת-האזרחים ב-15 במרס 2011, נהרגו בסוריה יותר מ-12,000 בני-אדם.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של מורדים על מתחם ממשלתי בעיר טריפולי. מקור נוסף מסר על עשרות מורדים שתקפו את המתחם והרגו לפחות 2 שומרים שהיו במקום.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתם של 7 שוטרים אפגנים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 מורים ממשלתיים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתם של 22 חיילים ואזרחים בסדרה של התקפות שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב המדינה. בין ההרוגים היה קצין בכיר ביחידה מיוחדת ללוחמה בטרור.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם מירי של מרגמות שנורו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתם של 4 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בחבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון המדינה. כמו כן נמסר על אזרח לבנוני שנחטף בידי פעילי טרור מוסלמים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתם של 5 חברי המחתרת הכורדית - ה-PKK - בהיתקלות עם חיילים טורקים שפעלו במזרח המדינה.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתו של ילד של קצין בכיר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: