Sunday, May 20, 2012

20 הרוגים בסוריה; 36 פעילי טרור מוסלמים ואזרחים נהרגו בתימן; 5 הרוגים בעיראק; 2 שוטרים ו-13 אזרחים שוטרים נהרגו בפקיסטן; 2 שוטרים נהרגו באלג'יריה; הרוג בטורקיה; 14 פצועים בקשמיר;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות רשמיים מסרו ב-19 במאי 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם ועל פציעתם של 100 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי מתאבד מוסלמי באזור דיר אל-זור ליד בסיס צבאי. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 אזרחים מירי של חיילים סורים שפעלו באזור חאלב, בדמשק, במחוז אידליב ובמחוז דרעא. מקורות נוספים מסרו על עימותים קטלניים נוספים שהתרחשו במהלך היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון לבין אזרחים ואנשי "הצבא הסורי החופשי". בחאלב נערכה הפגנת מחאה גדולה מאוד נגד המשטר.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-19 במאי 2012 על הריגתם של 2 שוטרים שיעים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוויטה. מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 במאי 2012 על הריגתם של 13 בני-אדם בעימותים אלימים שפרצו בין שתי מיליציות אתניות-פוליטיות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-19 במאי 2012 על הריגתם של קצין משטרה, אשתו ושלושת ילדיהם בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-19 במאי 2012 על הריגתם של 36 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה ואזרחים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום תימן.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-19 במאי 2012 על הריגתם של 2 שוטרי משמר-החוף מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-19 במאי 2012 על הריגתו של אזרח טורקי ועל פציעתם של 3 נוספים בהתקפה על בסיס צבאי בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח המדינה.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-19 במאי 2012 על פציעתם של 14 בני-אדם מפיצוץ של רימון-יד שהושלך בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


1 comment:

Anonymous said...

No additional time expended on the health club,
no back pain mainly because of to numerous crunches or other stomach workout routines and no far far more sweaty workout routines basically to
guarantee that your abs appear great.

Also visit my web blog article-promotion.Info