Monday, August 25, 2014

120 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 85 הרוגים באפגניסטן; 35 הרוגים בניגריה; 15 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בלוב; 10 הרוגים בפקיסטן; 4 חיילים נהרגו בתימן; 2 נשים נהרגו בטוניסיה; חייל נהרג בקשמיר; 87 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה עד כה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בעזה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ובאיראן מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון סוריה באזור מחוז ראקה. כמו כן נמסר על עשרות נפגעים נוספים בערים המרכזיות של סוריה בסדרה של פיגועים ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות בין הצבא העיראקי והכורדי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מתח רב שורר בבגדאד בשל סדרה של פיגועי טרור קטלניים הדדיים בין סונים לשיעים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 85 בני-אדם ביום נוסף של פעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד ארגון הטליבאן הפועל במחוזות אחדים ברחבי המדינה. בין ההרוגים היו לפחות 5 חיילים ואזרחים שנפגעו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. 80 מההרוגים ביו טרוריסטים מוסלמים חברי ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם כולל טרוריסטים מוסלמים בסדרה של פיגועי ירי ובפעולות צבאיות יזומות נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. לפחות 6 מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפקיסטני.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 35 בני-אדם כולל שוטרים בסדרה של התקפות וחטיפות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. מקורות נוספים מסרו על 35 שוטרים שנחטפו בידי טרוריסטים מוסלמים וכנראה הוצאו להרוג לאחר מכן.
--
לוב – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים בשני חיסולים-ממוקדים אמריקאים נערכו באזור העיר טריפולי. ארגוני טרור אסלאמיים הצליחו להשתלט פעם נוספת על שדה התעופה של העיר טריפולי.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתן של 2 נשים מירי של חיילים טוניסאים בשל טעות בזיהוי במהלך פעילות צבאית יזומה נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
הודו – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתו של חייל הודי במהלך פעילות נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-24 באוגוסט 2014 על הריגתם של 87 ג'יהאדיסטים בעזה מאז שהופרה הפסקת-האש ב-19 באוגוסט 2014. מקורות ישראלים מסרו שבמהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל יותר מ-100 טילים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בעזה. כוחותינו המשיכו לפגוע בעשרות מטרות טרור גם במהלך היממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: