Monday, August 11, 2014

500 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים באפגניסטן; 70 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בפקיסטן; 9 הרוגים בלוב; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 13 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה; ילד נהרג בחברון; 30 טילים נורו לעבר ישראל; ארה"ב תקפה בעיראק; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במצרים, בלבנון, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, בסוריה, בעיראק, בעזה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-10 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו על הרוגים באזור דמשק, חומס, חאלב, דיר אל-זור, דרעא ובקרבות בין מיליציות כורדיות לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-10 באוגוסט 2014 על הריגתם של כ-500 בני-אדם בסדרה של קרבות והתקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. מקורות בעיראק מסרו כי מרבית ההרוגים היו בני-המיעוט היזידי שנטבחו בידי טרוריסטים מוסלמים, וכן נמסר שנשים וילידם נקברו חיים. גורמים נוספים מסרו כי הצבא האמריקאי ערך התקפה רביעית נגד אנשי הארגון הפועלים בצפון עיראק. עוד נמסר כי חייהם של כ-40,000 נשים וילדים מהמיעוט היזידי בסכנה מיידית.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-10 באוגוסט 2014 על הריגתם של 9 בני-אדם בהפצצות של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר טריפולי. 40 בני-אדם נוספים נפצעו בהפצצות האלה של היממה אחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בהתקפות קשות של הצבא האפגאני וכוחות נאט"ו הפועלים ברחבי המדינה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 באוגוסט 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-10 באוגוסט 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
--
ישראל – טרור – עזה – חברון: מקורות תקשורתיים בעזה ובישראל מסרו ב-10 באוגוסט 2014 על הריגתם של 12 ג'יהאדיסטים בסדרה של התקפות אוויריות של כוחותינו בתגובה לירי של טילים לעבר ישראל. כמו כן נמסר על הירי של יותר מ-30 טילים לעבר ישראל מרצועת-עזה. עוד נמסר על הריגתו של ילד מוסלמי בחברון במהלך עימותים בין כוחות-הביטחון לבין כנופיות ערביות הפועלות באזור. הוכרז על הפסקת-אש פעם נוספת בעזה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: