Sunday, August 31, 2014

220 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בפקיסטן; 11 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים בלוב; חייל נהרג בקשמיר; עשרות חיילי או"ם נמלטו מרמת-הגולן לכיוון ישראל; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפיליפינים, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בפעולה צבאית יזומה של הצבא הסורי נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר כי בעקבות התקפה של טרוריסטים על חיילי האו"ם המוצבים ברמת-הגולן, הם החלו לברוח לכיוון ישראל. ארה"ב מתכוונת לתקוף את אנשי "המדינה האסלאמית" הנמצאים גם בסוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאים בעיראק מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 220 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות קשים בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". ארה"ב תקפה מטרות טרור בעיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. במקרה אחד הותקף בסיס מודיעין של הצבא האפגאני שגרם להריגתם של 6 קציני מודיעין.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. 3 מההרוגים נפגעו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור בלוצ'יסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בתימן מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם בקרבות בפרצו פעם נוספת בין טרוריסטים מוסלמים סונים לטרוריסטים מוסלמים שיעים המתגוררים בצפון תימן. בין ההרוגים היו 2 חיילים שנפגעו בהתקפה של ארגון "אל-קאעידה" הפועל בדרום המדינה. גורמים נוספים מסרו על כ-13 טרוריסטים מוסלמים נוספים שנהרגו במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 גברים, נשים וילדים בהתקפה נוספת של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון המדינה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסאר אל-שריעה" הפועלים באזור בנגאזי שרובו נמצא בשליטתם. כמו כן נמסר מפי דוברי הטרוריסטים שכוחותיהם הצליחו להפיל מטוס. מנגד, נמסר המטוס התרסק בשל תקלה טכנית.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 באוגוסט 2014 על הריגתו של חייל הודי בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל קשמיר. בחודש האחרון היו עשרות התקפות כאלה ועימותים אלימים בין חיילים הודים לחיילים פקיסטנים הפועלים באזור קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: