Thursday, August 7, 2014

280 הרוגים בעיראק; 130 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 9 הרוגים במצרים; 6 עובדי סיוע נהרגו בדרום-סודאן; 5 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 5 הרוגים בפיגוע התאבדות בסומליה; הרוג בלבנון;  חייל נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בלוב, במצרים, בסוריה, בעיראק, בסומליה, בתימן, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות בינלאומיים מסרו ב-6 באוגוסט 2014 על הריגתם של 130 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים מאוד שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. גורמים תקשורתיים נוספים מסרו על קרבות קשים בצפון סוריה וכן בין מיליציות כורדיות לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון-מזרח סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-280 בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש הפועלים באזור העיר מוסול. גורמים צבאיים מסרו כי מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-6 באוגוסט 2014 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר טריפולי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-6 באוגוסט 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון ווזיריסטן שבפקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 באוגוסט 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמי מארגון "אל-שבאב".
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-6 באוגוסט 2014 על הריגתם של 6 עובדי-סיוע מירי של טרוריסטים מקומיים הפועלים בצפון המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-6 באוגוסט 2014 על הריגתם של 9 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה שפעלו בצפון המדינה. מקורות נוספים מסרו כי מרבית הנפגעים היו שוטרים.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-6 באוגוסט 2014 על הריגתו של חייל הודי בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: