Thursday, August 28, 2014

80 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 8 הרוגים בפקיסטן; 3 עובדי או"ם מרוסיה נהרגו בדרום-סודאן; 15 אוסטרלים נהרגו לאחר הצטרפותם לארגון "המדינה האסלאמית"; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר בחודש האחרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערבים מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו על כוחות האופוזיציה הסורית שהצליחו להשתלט על מעבר הגבול בקוניטרה. ככול היודע נהרגו בקרב זה 25 חיילים ו-4 אנשי אופוזיציה. מקורות בישראל מסרו על פציעתו של קצין צה"ל מירי טועה וכן מנפילה של שתי פצצות מרגמה ברמת-הגולן.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 80 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלת בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 15 אוסטרלים שהצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית" במסגרת הקרבות שהיו בסוריה ובעיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים ותקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן. בין ההרוגים היו שוטרים, חיילים, טרוריסטים ואזרחים.
--
קמרון – טרור אסלאמי – ניגריה; מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוק חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול עם ניגריה.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-27 באוגוסט 2014 על הריגתם של 3 עובדי או"ם מרוסיה בהתרסקות מסוק. המורדים הודיעו שהם מתכוננים לפגוע במסוקים של האו"ם המסייעים לממשלת דרום-סודאן.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: