Monday, August 4, 2014

350 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 70 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 40 הרוגים בלבנון;  22 הרוגים בלוב; 10 הרוגים בסומליה; 4 טרוריסטים מוסלמים וילד נהרגו במצרים; 4 שוטרים נהרגו בתימן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו בסודאן; 1,822 ג'יהאדיסטים נהרגו עד כה בעזה; 686 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בידי הכורדים בצפון סוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בעזה, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בסודאן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. המיליציות הכורדיות הפועלות בצפון-מזרח סוריה מסרו על הריגתם של 686 טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש שניסו לכבוש שטחים כורדיים במהלך השבועות האחרונים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-350 בני-אדם בסדרה של התקפות צבאיות יזומות שנערכו בידי הצבא העיראקי נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון עיראק. כמון כן נמסר על קרבות קשים בין הצבא הכורדי לטרוריסטים מוסלמים שניסו לחדור לאוטונומיה הכורדית בעיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של 70 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בסדרה של התקפות אוויריות שנערכו בשלושה מחוזות ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 נשים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – טרור: מקורות צבאיים בסודאן מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים הפועלים במדינת הנילוס הכחול.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של 22 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות-הביטחון של לוב הפועלים באזור העיר טריפולי ליד שדה-התעופה הבינלאומי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. כמו כן נמסר על הריגתו של ילד מירי של טילם שנורה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-3 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 חיילים ושל 30 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בקרבות קשים שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון לבנון ליד הגבול עם סוריה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים ישראל מסרו ב-3 באוגוסט 2014 כי מאז שהחל המבצע הצבאי בעזה נהרגו 64 חיילי צה"ל, 2 אזרחים ישראלים, אזרח זר מתאילנד ו-1,822 ג'יהאדיסטים.  מקורות צבאיים בישראל מסרו כי כוחותינו נערכים משני צידי גבול עם רצועת-עזה. במהלך היממה האחרונה נורו עשרות טילים לעבר ישראל – בעיקר באזור עוטף עזה. עוד נמסר על חיילים אחדים שנפצעו בהיתקלויות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בעזה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: