Monday, August 18, 2014

200 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 42 הרוגים באפגניסטן; 30 הרוגים בניגריה; 11 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בתימן; 8 הרוגים בדארפור; 3 הרוגים במאלי בפיגוע התאבדות; 2 הרוגים בסומליה; הרוג בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בטוניסיה, במאלי, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערבים מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בפיגועים ובקרבות בין כוחות הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים ונים הפועלים בכל רחבי סוריה. כמו כן נמסר על קרבות קשים באזור חאלב, דרעא, דמשק, דיר אל-זור ואידליב.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם – כולל חיילים, כורדים, יזידים, סונים שיעים וטרוריסטים מוסלמים – ביום נוסף של קרבות ופיגועים שהיו בעיקר באזור צפון עיראק. כוחות כורדיים בסיוע אווירי אמריקאי תוקפים יעדים של ארגון הטרור "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 חיילים ו-32 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביומיים האחרונים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור שהיו במהלך היממה האחרונה שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם הטליבאן הפקיסטני.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים ותקשורתיים בתימן מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה ושל 3 חיילים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם (חייל ואישה) בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים במזרח דארפור מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים, המזוהים עם הממשלה האסלאמית של חרטום, שנערכה במזרח חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 חיילי או"ם ושל טרוריסט מוסלמי בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-17 באוגוסט 2014 על חטיפתו של פקיד בכיר ועל הריגתו של עוזרו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועל בדרום המדינה. מקורות נוספים מסרו שכ-30 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון פרצו למתחם ממשלתי וביצעו את הרצח ואת החטיפה. ארגון "אבו סיאף" מזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
==
ד"ר יוחאי סלע

No comments: