Tuesday, August 5, 2014

150 הרוגים בסוריה; 120 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים בלוב; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 10 הרוגים באפגניסטן; 9 חיילים נהרגו בתימן; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בסומליה; חייל נהרג בטוניסיה; נוצרי נהרג בניגריה; ישראלי נהרג בפיגוע בירושלים; טרוריסט מוסלמי נהרג בירושלים; 1,880 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה עד כה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בעזה, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ועימותים קטלניים שפרצו בין כוחות הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו עשרות אזרחים שנפגעו הן בפעולות טרור והן בפעולות צבאיות יזומות של הצבא הסורי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים שונים בעיראק מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתם של 120 אזרחים, חיילים, כורדים, סונים, שיעים וטרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש בסדרה של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בעיקר באזור העיר בגדאד בצפון עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 חיילים ואזרחים בסדרה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתם של 9 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה. ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 15 חיילים בשתי התקפות טרור של ארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתו של אדם אחד בהתקפה על כנסייה נוצרית שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם". מתחיל השנה נהרגו בניגריה יותר מ-1,500 נוצרים בהתקפות טרור קטלניות.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתו של חייל מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו ליד הגבול עם אלג'יריה. בחודש האחרון נהרגו בטוניסיה כ-15 חיילים בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים לא רשמיים בלוב מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ועימותים קטלניים - בין כוחות הביטחון של לוב לסין טרוריסטים מוסלמים - שהיו לאורך כל היממה האחרונה באזור העיר טריפולי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-4 באוגוסט 2014 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היומיים האחרונים. מקורות נוספים מסרו כי הצבא המצרי לכד עשרות טרוריסטים מוסלמים במהלך המבצע האחרון.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים ישראל מסרו ב-4 באוגוסט 2014 כי מאז שהחל המבצע הצבאי בעזה נהרגו 64 חיילי צה"ל, 2 אזרחים ישראלים, אזרח זר מתאילנד ו-1,880 ג'יהאדיסטים.  צה"ל הכריז על הפסקת-אש הומניטארית, אך נמסר על שורה ארוכה של תקריות שגרמו לנפגעים נוספים בעזה במהלך היממה האחרונה. עוד נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שביצע פיגוע טרור באמצעות טרקטור בירושלים. צעיר ישראלי נהרג בפיגוע הזה. שעות אחדות לאחר מכן נפצע חייל מפיגוע ירי באזור הר הצופים. היום בשעה 08:00 שוב תיכנס לתוקפה הפסקת-אש נוספת בעזה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: