Sunday, August 10, 2014

550 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 68 הרוגים באפגניסטן; 60 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 25 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 20 הרוגים בפקיסטן; 19 הרוגים בסודאן; 8 חיילים נהרגו בסומליה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 6 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה; 2 ג'יהאדיסטים נהרגו ביו"ש; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בלוב, במצרים, בלבנון, בסודאן, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בעזה, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם במהלך קרבות שהיו באזור מחוז לטקיה בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. קרבות נוספים נרשמו באזורים נוספים ברחבי סוריה שגרמו לעשרות נפגעים נוספים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק ומחוצה לה מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של 550 בני-אדם כולל אזרחים, חיילים, כורדים וטרוריסטים מוסלמים היום נוסף של קרבות דמים שהיו באזור צפון עיראק. מקורות נוספים מסרו על תקיפה נוספת של הצבא האמריקאי על עמדות של ארגון דאע"ש בצפון עיראק. חשש כבד מאוד לחיי אלפים מבני המיעוט היזידי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של 60 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בשבוע האחרון בצפון סיני נגד ארגוני ג'יהאד הפועלים באזור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של 9 חיילים ו-59 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים ותקשורתיים בתימן מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית לאחר שנודע שחברי הארגון הוציאו להורג 14 חיילים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של 8 חיילים מהאיחוד האפריקאי בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של 12 אזרחים ו-7 עובדי סיוע בקרבות שהיו עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור מדינת הנילוס הכחול.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בקשמיר מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה ובישראל מסרו ב-9 באוגוסט 2014 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית של כוחותינו שפעלו בעזה. מהלך היממה אחרונה נורו לעבר ישראל כ-30 טילים. כוחותינו תקפו יותר מ-100 מטרות טרור בעזה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 תושבי יו"ש במהלך עימותים בין כוחות-הביטחון לבין חברי כנופיות ערביות המזוהות עם אבו-מאזן.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: