Thursday, August 21, 2014

150 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בניגריה; 6 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים במצרים; 2 עיתונאים חוסלו בסומליה; 2 הרוגים בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; 20 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה; 100 פיליפינים הצטרפו לארגון הטרור "המדינה האסלאמית"; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בעזה, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים בצפון סוריה שגרמו לנפגעים רבים במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים וקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. גורמים מקומיים בעיראק מסרו על כישלונו של הצבא העיראקי בכיבוש יעדים הנמצאים בידי ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על חילופי האשמות בין הצבא העיראקי לביו הצבא הכורדי הפועל גם הוא נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות בין כוחות הביטחון של אפגניסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. ארגון הטליבאן ניסה ליזום התקפה רחבת-היקף באזור העיר קאבול. כמו כן נסמר על הריגתו של חייל נאט"ו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפקיסטני.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 עיתונאים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל באזור העיר מוגדישו. ראשו של אחד מהעיתונאים נערף.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בשתי התקפות טרור של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון של לוב לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על מציאתן של 4 גופות ערופות של בני-אדם שכנראה חוסלו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועל בצפון סיני.
--
רוסיה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון של רוסיה הפועלים בצפון הקווקז.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים הפיליפינים מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הצטרפותם של 100 פיליפינים לארגון הטרור האסלאמי "המדינה האסלאמית" הפועל בעיראק ובסוריה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-20 באוגוסט 2014 על הריגתם של לפחות 20 ג'יהאדיסטים בפעילות צבאית ישראלית בעקבות ירי של טילים לעבר ישראל. מקורות בישראל מסרו שבמהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל יותר מ-170 טילים. כמו כן נמסר על עשרות מטרות טרור שהותקפו בידי כוחותינו במהלך היממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: