Saturday, August 9, 2014

250 הרוגים בסוריה; 150 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בלוב; 30 הרוגים בפקיסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן;  10 הרוגים באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 10 בני-אדם נהרגו בקמרון בפיגוע אסלאמי; 2 חיילים נהרגו בסודאן; מפקד משטרה נהרג ברוסיה; 12 ג'יהאדיסטים נהרגו בעזה; 60 טילים נורו לעבר ישראל ביממה האחרונה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בניגריה, בתימן, בלבנון, במצרים, בניגריה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-250 בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה – במהלך קרבות קשים שהיו בצפון סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 20 חיילים וכ-30 אזרחים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועים ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש. מקורות אמריקאים מסרו כי הנשיא אובמה הורה לתקוף את אנשי ארגון דאע"ש הפועלים בצפון עיראק, ואכן הותקפו שתי מטרות עלובות של דאע"ש בעיראק. ארגון דא"ש עורך מסע של רצח-עם במיעוט היזידי. מאות נשים יזידיות נלכדו ונאנסו בידי אנשי דאע"ש.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין מיליציות אסלאמיות הפועלות ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של 30 חיילים אזרחים וטרוריסטים מוסלמים בסדרה ארוכה של פיגועים ובקרבות שהיו ברחבי פקיסטן במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של תימן הפועלים בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים סודאן מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים במדינת הנילוס הכחול.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקמרון מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של 70 טרוריסטים מוסלמים בקרבות עם כוחות-הביטחון הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתו של מפקד משטרה בכיר מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה ובישראל מסרו ב-8 באוגוסט 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בעזה טרם זמנו. כמו כן נמסר כי בעקבות הפרת הפסקת-האש של ארגוני הטרור בעזה נורו לעבר ישראל יותר מ-60 טילים. בעקבות ההפרה, כוחותינו החלו להפציץ מטרות טרור בעזה. נמסר על 6 ג'יהאדיסטים הרוגים בהתקפות האלה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: