Wednesday, August 20, 2014

80 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 56 הרוגים בפקיסטן; 20 הרוגים באפגניסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 6 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; הרוג בטורקיה; ארגוני הטרור בעזה הפרו שוב את הפסקת-האש; ארגון הטליבאן בפקיסטן פתח במתקפה רחבה באזור קאבול; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ובלבנון מסרו ב-19 באוגוסט 2014 על הריגתם של כ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות תקשורתיים נוספים מסרו על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "המדינה האסלאמית" האחראי על שליחת מכוניות תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בלבנון.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-19 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו שהכוחות הכורדיים הפועלים יחד עם כוחות אמריקאיים במטרה להדוף את אנשי "המדינה האסלאמית" באזורים אחדים ליד העיר מוסול. סיפורי הזוועה של טבח היזידים ממשיך לזרום מעיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 באוגוסט 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות-הביטחון של אפגניסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון המדינה. מקורות מקומיים מסרו על התקפה רחבת-הקיף של ארגון הטליבאן באזור מחוז לוגאר – יש נפגעים רבים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים ותקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 באוגוסט 2014 על הריגתם של 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות אווירית שנערכה נגד הארגון הפועל בצפון-מערב פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים – כנראה מארגון הטליבאן הפקיסטני.
--
תימן – טרור: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-19 באוגוסט 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בשתי פעולות יזומות שנערכו בדרום תימן.
--
לוב – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות לא רשמיים בלוב מסרו ב-19 באוגוסט 2014 לתקשורת האמריקאית על הריגתם של 6 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באזור העיר טריפולי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים רשמיים במצרים מסרו ב-19 באוגוסט 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
הודו – קשמיר – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-19 באוגוסט 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-19 באוגוסט 2014 על הריגתו של כורדי בעקבות עימותים קטלניים בין מפגינים כורדים לבין כוחות-הביטחון של טורקיה הפועלים בצפון המדינה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-19 באוגוסט 2014 על ירי של 3 טילי גראד לעבר ישראל שנורו בשעה 16:00 בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בעזה. כוחותינו החלו לפעול בעזה בשל הפרה נוספת של הפסקת-האש. יותר מ-50 טילים נורו לעבר ישראל במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר כי ישראל ניסתה לחסל את מוחמד דף ראש הזרוע הצבאית של ארגון החמאס.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: