Tuesday, August 12, 2014

150 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 32 הרוגים בדרום-סודאן; 30 הרוגים באפגניסטן; 30 הרוגים בניגריה; 16 הרוגים בלבנון; 10 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; טרוריסט מוסלמי נהרג בשכם; 3,000 יזידים נרצחו בעיראק עד כה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסודאן, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-11 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום של קרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. גורמים נוספים מסרו כי מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים שנפגעו באזורים לחימה רבים ברחבי סוריה. כמו כן נמסר כי בין ההרוגים היו לפחות 25 אזרחים שנפגעו בפעילות צבאית ישירה של הצבא הסורי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-11 באוגוסט 2014 על הריגתם של 150 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. גורמים נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 90 לוחמים כורדים (פשמרגה) שנפגעו בקרבות עם אנשי ארגון הטרור "המדינה האסלאמית". עוד נמסר כי ארה"ב החלה להעביר נשק לכוחות הכורדיים הנלחמים בארגון "המדינה האסלאמית". מקורות בעזה היזידית בעיראק מסרו כי עד כה נרצחו לפחות 3,000 מבני העדה בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-11 באוגוסט 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם בהתקפה אווירית של כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים לא רשמיים בפקיסטן מסרו ב-11 באוגוסט 2014 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר על עשרות נפגעים בפעילות צבאית התבצעה ליד הגבול עם אפגניסטן.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים רשמיים בתימן מסרו ב-11 באוגוסט 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות רשמיים בדרום-סודאן מסרו ב-11 באוגוסט 2014 על הריגתם של 32 פעילי טרור בקרבות שהיו בצפון המדינה על גבול סודאן. חלק מהמורדים מקבלים סיוע מסודאן האסלאמית של עומר אל-באשיר.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-11 באוגוסט 2014 על הריגתם של לפחות 30 חיילים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים רשמיים בכוויית מסרו ב-11 באוגוסט 2014 על הריגתם של 16 אזרחים בקרבות בין כוחות-הביטחון של לבנון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון דאע"ש שהצליחו לכבוש את העיירה הלבנונית ארסאל בצפון המדינה. כמו כן נמסר על פציעתם של 100 נוספים. הצבא הלבנוני הצליח להשתלט על העיירה. אין אישור ממקור לבנוני רשמי על מספר ההרוגים.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-11 באוגוסט 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחותינו שפעלו באזור העיר שכם נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים באזור.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: