Friday, November 28, 2014

120 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 50 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 40 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים בפקיסטן; 9 הרוגים בקשמיר; 5 חיילים נהרגו בתימן; 5 הרוגים באפגניסטן; 3 חיילים נהרגו במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג באלג'יריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה נוספת של הפצצות אוויריות שערך הצבא הסורי על יעדים הנמצאים בידי טרוריסטים מוסלמים או בידי ארגוני האופוזיציה הסורית. מקורות מקומיים נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 30 מורדים שנפגעו בהפצצה סורית שנערכה באזור דמשק.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-27 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות קשים שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 בספטמבר 2014 על הריגתם של 5 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור מחוז שאבווה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-27 בספטמבר 2014 על הריגתם של 3 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 בספטמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר קאבול. הפיגוע התבצע נגד רכב של השגרירות הבריטית.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 בנובמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי יריר שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו 4 עובדי סיוע שעסקו במתן חיסונים למחלת הפוליו – העובדים נהרגו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפקיסטני המתנגד למתן סיוע רפואי לילדי פקיסטן.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-27 בספטמבר 2014 על הריגתם של כ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות אווירית יזומה של קניה שנערכה בדרום סומליה. זו ההתקפה השנייה במהלך השבוע האחרון נגד ארגון "אל-שבאב" הפועל בדרום סומליה. בשתי ההתקפות הללו נהרגו לפחות 150 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-27 בנובמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון אל-קאעידה. הטרוריסט היה אחראי להריגתו של חטוף צרפתי.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-27 בנובמבר 2014 על הריגתם של 3 חיילים, 3 אזרחים ו-3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות קטלנית שהתבצעה בחבל קשמיר בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות-הביטחון של הודו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-27 בנובמבר 2014 על הריגתם של 40 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בתחנת אוטובוס בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: