Friday, November 7, 2014

220 הרוגים בעיראק; 150 הרוגים בסוריה; 24 הרוגים בפקיסטן; 20 הרוגים בלוב; 4 חיילים נהרגו בטוניסיה; 2 שוטרים נהרגו במצרים; 2 אזרחים נהרגו בקשמיר; 400 הרוגים בלוב בשלושה שבועות; כ-9,000 אנשי ביטחון נהרגו באפגניסטן בשנתיים האחרונות; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בסומליה, בתימן, במאלי, הפיליפינים, בלבנון, במצרים, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 בנובמבר 2014 על הריגתם של כ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים מאוד שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על סדרה של קרבות והפצצות אוויריות שגרמו לנפגעים נוספים. גורמים באופוזיציה הסורית מסרו שבמלך השבוע האחרון נהרגו בסוריה מידי יום יותר מ-150 בני-אדם.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 בנובמבר 2014 על הריגתם של 220 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות שהיו בין כוחות הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים מקומיים בעיראק מסרו כי במהלך היום נהרגו כ-52 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה אסלאמית" בהתקפה אווירית של ארה"ב שנערכה באזור העיר מוסול.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-6 בנובמבר 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועים ובקרבות שהיו במקומות אחדים ברחבי לוב. גורמים רשמיים בלוב מסרו כי בשלושת השבועות האחרונים נהרגו כ-400 בני-אדם בקרבות שהיו בכל רחבי המדינה גם טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-6 בנובמבר 2014 על הריגתם של 2 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים. המטען הופעל ברכבת שעשתה את דרכה באזור צפון קהיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-9,000 אנשי ביטחון במהלך פעילות נגד ארגון הטליבאן ובסדרה של פיגועים שהארגון יזם במהלך השנתיים האחרונות.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2014 על הריגתם של 24 בני-אדם בסדרה פעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקור נוסף מסר שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-6 בנובמבר 2014 על הריגתם של 4 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-6 בנובמבר 2014 על הריגתם של 2 צעירים מירי של חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר. בעקבות ההרג פרצו מהומות קשות בחבל נגד הכוחות ההודים הפועלים באזור.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: