Wednesday, November 5, 2014

174 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים באפגניסטן; 20 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 13 הרוגים בלוב; 12 הרוגים בסעודיה; 10 הרוגים בסודאן; 7 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגות בסומליה; 2 חיילים הודים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בסומליה, בתימן, בניגריה, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים צבאיים רשמיים מסרו על הישגים צבאיים באזור העיר חאלב. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על קרבות קשים נוספים באזור העיר קובאני.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתם של 174 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". לאורך כל היממה האחרונה נמסר על מעשי טבח שהתבצעו בידי ארגון "המדינה האסלאמית" נגד תושבים שיעים ותושבים סונים.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בתימן מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתם של 13 בני-אדם בקרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים באזור בנגאזי. מקורות רשמיים מסרו כי במהלך השבועיים האחרונים נהרגו בעיר 142 בני-אדם.
--
סעודיה – טרור: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתם של 8 שיעים מירי של טרוריסטים מוסלמים סונים שפעלו במהלך אירועי חג העשורא השיעי. כוחות הביטחון של סעודיה הצליחו להרוג שניים מהטרוריסטים במהלך מרדף שנערך אחריהם. עוד נמסר כי במהלך המרדף נהרגו 2 שוטרים מהירי של הטרוריסטים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. כמו כן נמסר על הריגתם של כ-10 בני-אדם – כולל חיילים – בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו נוצרים, שיעים וסונים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתן של 2 נשים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו ליד האוניברסיטה של מוגדישו.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ועימותים קטלניים עם כוחות הביטחון.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-4 בנובמבר 2014 על הריגתם של 2 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: