Tuesday, November 18, 2014

80 הרוגים בסוריה; 74 הרוגים בעיראק; 26 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 12 חיילים נהרגו בפקיסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 7 הרוגים נוספים בניגריה; 5 הרוגים בתימן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 4 הרוגים בלוב; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 2 הרוגים בסומליה; הרוג בקניה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בלוב, בלבנון, בסודאן, בסומליה, בתימן, בניגריה, במאלי, במצרים, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על קרבות קשים באזור העיר ראקא בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". לאורך כל היום נרשמו מאות אירועים של אונס, ביזה, הוצאות-להרוג, הפצצות אוויריות וירי של צלפים לעבר אזרחים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 74 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועים ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה לטרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר טריפולי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים רשמיים במצרים מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסר בית אל-מקדס" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול עם מאלי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 26 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשלוש פעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 12 חיילים בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפקיסטני שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקניה מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתו של אדם אחד פשיטה צבאית שנערכה בעיר מומבסה נגד טרוריסטים מוסלמים ממזוהים עם ארגון "אל-שבאב" הפועל מסומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם נוספים בפיגוע הטרור שהתבצע יממה קודם לכן בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו במרכז מסחרי הומה אדם. בכך עלה מספר ההרוגים ל-13 בני-אדם.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-17 בנובמבר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה. גורמים רשמיים נוספים מסרו על עשרות הרוגים – רובם טרוריסטים מוסלמים – בקרבות שהיו במהלך הימים האחרונים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: