Tuesday, November 11, 2014

202 הרוגים בעיראק; 130 הרוגים בסוריה; 48 תלמידים נהרגו בפיגוע אסלאמי בניגריה; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 16 הרוגים בפקיסטן; 10 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 3 טרוריסטים ממוסלמים נהרגו באלג'יריה; 2 הרוגים במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בקווקז; צעירה ישראלית נרצחה בגוש-עציון וחייל נדקר למוות בת"א;  5 מדעני-גרעין נהרגו בסוריה; 1,013 בני-אדם נהרגו בעיר קובאני בחודשיים האחרונים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בדרום-סודאן, בתימן, בסומליה, בניגריה, במאלי, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על הריגתם של 130 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 5 מדעני גרעין בסוריה מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור דמשק. כמו כן נמסר על הריגתם של 1,013 בני-אדם בקרבות שהיו באזור העיר קובאני במהלך החודשיים האחרונים. בין ההרוגים היו לפחות 609 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על הריגתם של 202 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים נוספים מסרו על מעשי טבח המוניים של בני שבטים סונים המתנגדים לארגון "המדינה האסלאמית".
--
מצרים – טרור: מקורות רמשיים במצרים מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור פאיום. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד בעימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון לבין חברי תנועת "האחים המוסלמים". למרות ההכחשות, ארגון "אנסר בית אל-מקדס" הפועל בסיני הצהיר על הצטרפותו לארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על הריגתם של 10 שוטרים בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בפקיסטן מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על הריגתם של לפחות 16 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד ארגון הטליבאן הפקיסטני. בין ההרוגים היו לפחות 2 חיילים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על הריגתם של 48 תלמידים ועל פציעתם של 70 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בבית-ספר למדעים. את בפיגוע ביצעו טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. הארגון האסלאמי הברברי מתנגד ללימודים ברוח מערבית.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית שנערכה באזור הגבול עם מאלי. כמו כן נמסר על תפיסתו של מפקד בכיר בארגון.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו ב-10 בנובמבר 2014 על רציחה של ישראלית צעירה בגוש-עציון בידי טרוריסטי מוסלמי תושב הרשות הפלסטינית. שעות אחדות לפני כן, חייל נדקר למוות בת"א  בידי טרוריסט מוסלמי גם הוא תושב הרשות הפלסטינית.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: