Saturday, November 8, 2014

345 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 16 חברי בוקו-חראם נורו למוות בניגריה; 15 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בתימן; 10 הרוגים באפגניסטן; 6 ילדים נהרגו בסודאן; 6 הרוגים במצרים; חייל נוסף נהרג בטוניסיה; נער ישראלי מת מפצעיו; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, במאלי, במצרים, בלבנון, בלוב, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים באופוזיציה הסורית מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 20 אזרחים שנפגעו מהפצצות אוויריות של הצבא הסורי באמצעות חביות-נפץ קטלניות. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהתקפות אוויריות של ארה"ב שנעשו באזור העיר קובאני.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בסוריה מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על הריגתם של 345 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים שהיו בעיקר באזור העיר בייג'י בין כוחות הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בסוריה מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם נוספים בפיגוע שהיה ברכבת בצפון-קהיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקור נוסף מסר שבין ההרוגים היו לפחות 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפקיסטני. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היו 3 ילדים שנפגעו מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו מהגבול האפגני.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על הריגתם של 6 ילדים נוצרים בהתקפה אווירית שנערכה בידי הצבא הסודאני שפעל באזור הרי נובה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על הריגתם מירי של 16 עצורים בידי כוחות-הביטחון של ניגריה בחשד שהיו חברי ארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם". מקורות נוספים מסרו שכל ההרוגים נורו למוות באמצעות ירייה בראשם.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על מותו מפצעיו של חייל שנפגע לפני יומיים מירי של טרוריסטים מוסלמים. בכך עלה מספר החיילים ההרוגים בפיגוע לחמישה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות רשמיים בישראל מסרו ב-7 בנובמבר 2014 על מותו מפצעיו של נער ישראלי בן 17 שנפגע קשה בעקבות פיגוע דריסה שהיה בירושלים לפני שלושה ימים. זהו ההרוג הישראלי השני בפיגוע.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: