Tuesday, November 25, 2014

314 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 100 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 20 הרוגים בסודאן; 15 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בפקיסטן; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 שוטרים נהרגו במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתאילנד, בפיליפינים, בקשמיר, בלוב, בתימן, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-24 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים בסוריה מסרו על עשרות טרוריסטים מוסלמים הרוגים בקרבות שהיו באזור דיר אל-זור. גורמים נוספים בסוריה מסרו על מצבם המחפיר של הפליטים הסורים בשל מזג-האוויר החורפי השורר באזורי הלחימה. מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר שעסק במכירת נשים לצורכי זנות ברחבי סוריה. אונס נשים ומכירת נשים בסוריה ובעיראק נמשכים ללא כל הפרעה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-24 בנובמבר 2014 על הריגתם של 314 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו בעיקר בצפון עיראק נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו על גילויו של קבר-אחים ענק, וכן נמסר על הריגתם של עשרות לוחמים כורדים בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסברו ב-24 בנובמבר 2014 על הריגתם של 2 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 בנובמבר 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד ארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו בפיגוע של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 בנובמבר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-24 בנובמבר 2014 על הריגתם של 100 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון "אל-שבאב" הפועל בדרום סומליה. מקורות רשמיים בקניה מסרו שהפעולה הנוכחית באה בתגובה לרצח של 28 קנייתים בידי טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון המוסלמי הרצחני.
--
סודאן – טרור: מקורות רשמיים בסודאן האסלאמית מסרו ב-24 בנובמבר 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות. עלפי הערכות אחדות, נהרגו מאות בני-אדם בקרבות הללו במהלך השנתיים האחרונות.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: