Saturday, November 22, 2014

142 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 45 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 9 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 4 הרוגים בקשמיר; 3 הרוגים בדארפור; 3 הרוגים במצרים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; הרוג בקניה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בתימן, בניגריה, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם רובם במסגרת התקפות צבאיות יזומות של הצבא הסורי נגד יעדים הנמצאים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. עשרות הרוגים נוספים היו באזור העיר קובאני במהלך הפצצות אוויריות.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתם של 142 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות קשים שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מרבית הנפגעים היו באזור מחוז דיאלה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר שרקייה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתם של 45 בני-אדם בהתקפה רצחנית של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון המדינה. האופוזיציה בניגריה מאשימה את ממשלת ניגריה המרכזית בניהול "מניפולציות פוליטיות" עם ארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם", וזאת למרות הריגתם של 13,000 בני-אדם בידי חברי הארגון מאז שנת 2009. האופוזיציה בניגריה טוענת ש"אין זה מתקבל על הדעת שאחד מהצבאות הגדולים באפריקה אינו יכול להתמודד באופן יעיל נגד הארגון". מאות-אלפי בני-אדם הפכו לפליטים בצפון ניגריה בעקבות הצלחותיו של ארגון הטרור הרצחני "בוקו חראם".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים מקומיים בפקיסטן מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתם של 9 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שנערכו נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים על הריגתם של 6 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתו של אדם אחד במהלך עימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון לבין מוסלמים שיצאו למחות על רקע פשיטה שנערכה על שלושה מסגדים שבהם נמצא חומר-נפץ.
--
סודאן – דארפור: מקורות רשמיים בסודאן אסלאמית מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מקומיים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים באזור חבל דארפור.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – טרור אסלאמי – פקיסטן: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-21 בנובמבר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפעולים בחבל קשמיר. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל פקיסטני מירי של חיילים הודים שפעלו באזור הגבול המשותף.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: