Thursday, November 20, 2014

91 הרוגים בעיראק; 90 הרוגים בסוריה; 21 הרוגים באפגניסטן; 15 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים במצרים; עיתונאי נהרג בסומליה; טרוריסט מתאבד מוסלמי חוסל בניגריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בתימן, בסודאן, במאלי, בפיליפינים, בסומליה, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-19 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים, קרבות והפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. קרבות קשים מאוד עם נפגעים רבים היו באזור דרעא ובחאלב. מקורות מקומיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 30 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. האונס ההמוני בסוריה נמשך כרגיל.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-19 בנובמבר 2014 על הריגתם של 91 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו לאורך כל היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-19 בנובמבר 2014 על הריגתם של 7 אזרחים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ב-18 בנובמבר נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור - טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 בנובמבר 2014 על הריגתם של 21 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו נגד ארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו לפחות 3 בני-אדם שנפגעו מפיצוץ של מטען-חבלה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 בנובמבר 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-19 בנובמבר 2014 על הריגתו של עיתונאי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור  אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-19 בנובמבר 2014 על חיסולו בידי המון זועם של טרוריסט מוסלמי מתאבד לפני שהוא הצליח לבצע את הפיגוע.
==

ד"ר יוחאי סלע