Thursday, November 6, 2014

141 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 28 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בפקיסטן; 8 פליטים נהרגו בקניה; 7 הרוגים בניגריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 2 נוצרים נשרפו למוות בפקיסטן; כהן-דת מוסלמי חוסל בקניה; לוחם במשמר-הגבול וטרוריסט מוסלמי נהרגו בירושלים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בלוב, בקשמיר, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-5 בנובמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של פיגועים וקרבות שהיו בכל רחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר כי בין ההרוגים היו 13 ילדים שנפגעו מירי של פצצות מרגמה שנורו לעבר בית-ספר הנמצא בעיירה הסמוכה לעיר דמשק. עוד נמסר שארגון "המדינה האסלאמית" שיחרר בסוריה 93 כורדים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 בנובמבר 2014 על הריגתם של 141 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-5 בנובמבר 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם בסבב קרבות נוסף בין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים דרומית לעיר צנעא.
--
מצרים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-5 בנובמבר 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בית אל-מקדס" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 בנובמבר 2014 על הריגתם של 28 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. עוד נמסר על פציעתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים בפעילות זו.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בנובמבר 2014 על שריפתם למוות של זוג נוצרים בידי המון מוסלמי ברברי מוסת בשל חשד לפגיעה בדת האסלאם. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-5 בנובמבר 2014 על הריגתו של כהן-דת מוסלמי פרו-ממשלתי בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-שבאב" הפועל מסומליה. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 בני-אדם במחנה פליטים במהלך עימותים אתניים בין קבוצות שונות המתגוררות במחנה הנמצא בחסות האו"ם הפועל בקניה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-5 בנובמבר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות רשמיים בישראל מסרו ב-5 בנובמבר 2014 על הריגתו של לוחם משמר-הגבול ועל פציעתם של 13 נוספים בפיגוע דריסה שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי שפעל בירושלים. הטרוריסט נהרג מירי של כוחות-הביטחון שהיו במקום. ארגון החמאס נטל את האחריות לפיגוע. בשעות הערב נפצעו 3 חיילים בפיגוע דריסה נוסף שנעשה באזור גוש-עציון.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: