Wednesday, November 26, 2014

85 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 8 הרוגים בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; הרוג בדארפור; הרוגה בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים מסרו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתם של כ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים ובקרבות שהיו בעיקר באזור דיר אל-זור, רקא, קובאני ודרעא. מקורות מקומיים בסוריה מסרו שארגוני טרור האסלאמיים איבדו מאחזים אחדים בערים המרכזיות בעקבות מבצעים צבאיים יוזמים של הצבא הסורי. מקור תקשורתי המקורב לאיראן מסר כי במהלך היממה הקודמת נהרגו לפחות 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות אוויריות של ארה"ב שנערכו באזור העיק דיר אל-זור. מקורות תקשורתיים המצטטים מקורות בבריטניה מסרו על כ-2,000 צעירים בריטים שהצטרפו לארגון הטרור "המדינה האסלאמית" בסוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתם של 85 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בין הכוחות הכורדיים לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". פיגועים והרוגים נוספים היו גם באזור העיר בגדאד ובמקומות נוספים.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם במהלך ניסיון חילוץ צבאי של בני-ערובה שנחטפו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסאו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. מקור תקשורתי פקיסטני מסר על הריגתה של ילדה שהאזינה למוסיקה בקול רם מידי. הרצח הזה הוגדר על-ידי התקשורת הפקיסטני כ"רצח על כבוד המשפחה". אלפי נשים נרצחות בפקיסטן על רקע זה מידי שנה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתם של כ-30 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. מקורות ביטחוניים מסרו שההתקפה התבצעה בידי 2 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות שפעלו במרכז מסחרי הומה-אדם באזור מיידגורי. את הידיעה הראשונה על הפיגוע הקטלני הביא חבר-פרלמנט זוטר, אולם רק לאחר שעות רבות התבררה אמיתותה של הידיעה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתה של אישה במהלך קרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הקשורים לתנועת הפת"ח הפלסטינית הפועלים במחנה הפליטים בורג' אל-ברג'נה ליד העיר ביירות.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-25 בנובמבר 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף", המסונף לארגון אל-קאעידה, בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: