Thursday, November 27, 2014

229 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 35 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 15 הרוגים נוספים בניגריה; 7 בני-אדם נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 10 הרוגים בתימן; 2 חיילים נהרגו במאלי; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בתימן, בניגריה, בלוב, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בלבנון, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים מסרו ב-26 בנובמבר 2014 על הריגתם של כ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של התקפות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה נגד יעדי טרור ונגד מרכזים של אוכלוסייה אזרחית הנמצאים בשליטת האופוזיציה הסורית. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים נוספים שגרמו לנפגעים רבים נוספים בכל רחבי סוריה. מקורות בינלאומיים מסרו שארגון "המדינה אסלאמית" קיבל דמי-כופר של כ-45 מיליון דולר ממדינות זרות. גורמים באופוזיציה הסורית מסרו על הוצאתם-להרוג של 2 הומוסקסואלים בידי טרוריסטים מוסלמים ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות רשמיים באו"ם מסרו שיותר מ-12 מיליון סורים זקוקים לסיוע בשל מלחמת-האזרחים המתחוללת במדינה מאז חודש מרס 2011. עד כה נהרגו במלחמה יותר מ-200,000 בני-אדם, מאות-אלפים נוספים נפצעו, יותר מ-3 מיליון סורים נמלטו למדינות שכנות, ומאות-אלפי נשים סוריות נאנסו במהלך הקרבות. רבות מהן נמכרו כשפחות-מין לכול רחבי העולם-הערבי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-26 בנובמבר 2014 על הריגתם של 229 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים שמרבית הנפגעים היו במהלך הפצצות אוויריות שנערכו נגד יעדי טרור בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 בנובמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים סונים לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים באזור העיר צנעא.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-26 בנובמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בפעילות צבאית שנערכה באזור העיר בנגאזי. מקורות תקשורתיים נוספים מסרו על נפגעים נוספים בכל רחבי לוב במהלך היממה האחרונה במהלך קרבות בין ארגוני טרור אסלאמיים ובקרבות עם כוחות הביטחון של לוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2014 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים (מרשת חאקאני) בפעילות אווירית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-26 בנובמבר 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם נוספים בפיגוע הקטלני שהיה ביממה הקודמת באזור מיידגורי. עד כה נמסר על הריגתם של 45 בני-אדם בפיגוע הכפול שהתבצע בידי 2 טרוריסטים מוסלמיות מתאבדות.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-26 בנובמבר 2014 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מוקש שהוטמן בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון מאלי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: