Thursday, October 6, 2016

טרור אסלאמי - 277 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 90 הרוגים בעיראק; 45 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 5 אזרחים נהרגו בסומליה; 4 נשים שיעיות נרצחו בפקיסטן; 2 חיילים טורקים נהרגו בסוריה; חייל אמריקאי נהרג באפגניסטן;  3,686 בני-אדם נהרגו בסוריה בחוש ספטמבר 2016; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בבלגיה, בעזה, בסודאן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 277 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-5 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה בידי כל הכוחות הזרים הפועלים במדינה. מקורות טורקיים מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון סוריה. בין ההרוגים היה 2 חיילים טורקים וכן לוחמים כורדים. קרבות והפצצות כבדות מאוד עם נפגעים רבים היו במהלך היממה האחרונה גם באזור העיר חאלב. מקורות אזרחיים נוספים מסרו על עשרות נפגעים בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור דיר אל-זור. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו כי במהלך חודש ספטמבר 2016 נהרגו ברחבי סוריה 3,686 בני-אדם – מתוכם כ-1,700 אזרחים.

New Armed Group Threatens Somali Violence

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-5 באוקטובר 2016 על הריגתם של 90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים רשמיים מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בקרבות ובהפצצות שהיו באזור מחוז אל-אנבר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-5 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות שיעים בתימן מסרו שמרבית הנפגעים היו אזרחים שנפגעו בהפצצות אוויריות של סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-45 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בעיקר באזור העיר קונדוז. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל אמריקאי בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 באוקטובר 2016 על הריגתם של 4 נשים שיעיות מירי של טרוריסטים מוסלמים סונים שפעלו באזור מחוז פנג'אב.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-5 באוקטובר 2016 על הריגתם של 5 אזרחים מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו בדרום סומליה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: