Wednesday, October 12, 2016

טרור אסלאמי - 320 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בתימן; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 22 טרוריסטי מוסלמים ו-4 חיילים נהרגו בניגריה; 9 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 4 הרוגים בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג במאלי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בסומליה, בניגריה, בלוב, במאלי, בתימן, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 320 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-11 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים, בפיגועי טרור ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים מסרו על הריגתם של 10 אזרחים בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיירה מנביג' שבצפון סוריה. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של 5 ילדים בהפגזות של ארגוני המורדים שפעלו באזור העיר דרעא. כ-20 בני-אדם נהרגו בהפצצות אוויריות שנערכו במזרח העיר חאלב. מקורות נוספים מסרו על עשרות הרוגים בפעילות צבאית של טורקיה בצפון סוריה. גורמים ממשלתיים בסוריה מסרו על הרגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים ומורדים בקרבות נוספים שהיו באזור מחוז אידליב, אל-חמה, דיר אל-זור, תדמור ולטקיה. גורם ממשלתי בסוריה מסר על הצלחות קרקעיות נוספות של הצבא הסורי במחוז לטקיה.

Aleppo onslaught: Heaviest Russian raids in days

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-11 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.

Libya: Libyan military advances into last IS-held areas of Sirte

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-11 באוקטובר 2016 על הריגתם יותר מ-50 בני-אדם בהפצצה אווירית קשה שנערכה נגד המיליציות השיעיות הפועלות באזור הגבול המשותף עם סעודיה. כמו כן נמסר על הריגתם של 20 בני-אדם נוספים בקרבות ובהפצצות נוספות שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה אחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים ותקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-11 באוקטובר 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. הצבא האפגאני תגבר את כוחותיו במחוז הלמנד בעקבות סדרת פיגועים קטלניים מאוד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 באוקטובר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם – כולל 2 טרוריסטים מוסלמים -  בשני פיגועי טרור שהיו במהלך היממה אחרונה בפקיסטן.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-11 באוקטובר 2016 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם", וכן על הריגתם של 4 חיילים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-11 באוקטובר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מתאבד שתכנן לבצע פיגוע-התאבדות נגד שיירה של האו"ם באזור העיר טימבוקטו.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-11 באוקטובר 2016 על הריגתם של 9 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: