Tuesday, October 4, 2016

טרור אסלאמי - 350 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בסוריה; 80 טרוריסטים מוסלמים ועיתונאי הולנדי נהרגו בלוב; 70 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים באפגניסטן; 15 לוחמים כורדים ו-2 חיילים נהרגו בטורקיה; 10 הרוגים בתימן; 2 שוטרים נהרגו בניגריה; חייל הודי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקמרון, בלוב, בתימן, במאלי, בצ'אד, במצרים, בטורקיה, בסומליה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 350 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים ורשמיים בסוריה מסרו ב-3 באוקטובר 2016 על הריגתם של כ-140 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות קשים ובהפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הרוגים ופצועים רבים בפיגוע-התאבדות שהתבצע באזור העיר אל-חמה. כמו כן נמסר על יותר מ-25 מורדים פרו-טורקיים שנהרגו בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית" בצפון סוריה. בעיר חסכה נהרגו 22 כורדים בפיגוע-התאבדות. הפצצות כבדות מאוד היו באזור העיר חאלב שגרמו לעשרות רבות של נפגעים. קרבות עם נפגעים רבים היו גם באזור העיר דרעא. דוברים רשמיים בסוריה מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים שנהרגו במהלך היום בפעילות צבאית יזומה של הצבא הסורי.

Dutch journalist killed in Libyan city of Sirte

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-3 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים רשמיים מסרו על הידוק המצור על העיר מוסול.

Young Boy Pulled From The Rubble Of His Home In Aleppo

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-3 באוקטובר 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במרכז תימן ובצפון תימן במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-3 באוקטובר 2016 על הריגתם של 80 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות קשים היו באזור העיר סירט. כמו כן נמסר על הריגתו של עיתונאי הולנדי במהלך הקרבות הללו.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 באוקטובר 2016 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים, 7 אזרחים ו-3 חיילים בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות נגד ארגון "הטליבאן" שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 באוקטובר 2016 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-3 באוקטובר 2016 על הריגתם של 15 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתם של 2 חיילים בסדרה של תקריות קטלניות שהיו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-3 באוקטובר 2016 על הריגתו של חייל הודי בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: