Tuesday, October 11, 2016

טרור אסלאמי - 344 הרוגים ביממה האחרונה

115 הרוגים בעיראק; 110 הרוגים בסוריה; 28 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים, 10 חיילים ו-10 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 21 אזרחים נהרגו בדרום-סודאן;  18 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; חייל נהרג בטורקיה;  הרוג בסומליה; 417 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה מאז חודש אוגוסט 2016; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בלוב, בתימן, בקשמיר, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 344 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הרוגים נוספים בהפצצות אוויריות שנערכו במזרח העיר חאלב, וכן נמסר על נפגעים רבים בצפון העיר חאלב. כמו כן נמסר על עשרות רבות של נפגעים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר דרעא, חומס, חאלב, באזור דמשק, בלטקיה, בדיר אל-זור, בתדמור ובאזור מחוז אידליב. מקורות צבאיים מסרו על הצלחות קרקעיות במקומות אחדים ברחבי סוריה כולל גם באזור העיר חאלב. טורקיה מסרה שכוחותיה תקפו כ-100 יעדים של ארגון "המדינה האסלאמית" בצפון סוריה שגרמו לעשרות הרוגים נוספים. דוברים בארגון "המדינה האסלאמית" מסרו על הריגתו של האחראי על התעמולה של בארגון בהפצצה אמריקאית שנערכה באל-ראקה.

18 killed in PKK truck bomb attack in Turkey's Hakkari

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתם של 115 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות כבדות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. גורמים ביטחוניים בארה"ב מסרו על הכנות צבאיות נוספות לקראת הקרב על העיר מוסול. דובר צבאי נוסף בעיראק מסר על תחילתו של מבצע צבאי רחב-היקף במרכז עיראק באזור מחוז דיאלה נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם בקרבות בין מיליציות סוניות למיליציות שיעיות הפועלות באזור הערים צנעא ותעז, וכן באזור סעדה שבצפון תימן.  10 הרוגים נוספים היו בעקבות הפצצות אוויריות של סעודיה נערכו שוב במהלך היממה האחרונה. עוד נמסר על 3 הרוגים מאנשי הקואליציה הפרו-סעודית בהפצצה סעודית שנערכה בשל טעות בזיהוי. גורמים מקומיים מסרו על הפגנה של יותר מ-1000 בני-אדם שיצאו למחות נגד ההפצצה הקטלנית של סעודיה שגרמה להריגתם של יותר מ-155 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – ארה"ב: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתם של כ-20 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן" בפעולות צבאיות יזומות שנערכו במחוזות אחדים ברחבי המדינה. בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור קנדהר נהרגו 10 חיילים ו-10 אזרחים. כמו כן נמסר מפי מקור צבאי על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז ננגרהאר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בהפצצה אווירית של הצבא הפקיסטני שנערכה בצפון ווזיריסטן במהלך היממה האחרונה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים בסוריה מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית מיוחדת שנערכה בצפון הקווקז במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בדרום-סודאן מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתם של 21 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים בהתקפה רצחנית מאוד של טרוריסטים מקומיים שפעלו דרומית לעיר ג'ובה. אחדים מהנרצחים נשרפו למוות בעודם בחיים
--
טורקיה – כורדים: מקרות צבאיים בטורקיה מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתו של חייל טורקי בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-10 באוקטובר 2016 על הריגתם של 417 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה ובקרבות שנערכו בדרום-מזרח טורקיה מאז חודש אוגוסט 2016.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: