Saturday, October 8, 2016

טרור אסלאמי - 302 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 64 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 60 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בתימן; 8 הרוגים בסומליה; 6 הרוגים בפקיסטן מפיצוץ של מטעני-חבלה; 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בקווקז; 3 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות נהרגו בניגריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בסומליה, בניגריה, במאלי, בתימן, בלוב, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 302 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות רשמיים מסרו ב-7 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות רחבות-היקף שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות ממשלתיים רשמיים בסוריה מסרו על השתלטותו של הצבא הסורי של שני אזורי-מפתח חשובים במזרח העיר חאלב במהלך היממה האחרונה, וכן על הריגתם של עשרות רבות של מורדים וטרוריסטים מוסלמים שפעלו באזורים הללו. לעומת זאת, מקרות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על הצלחות קרקעיות של המורדים הפועלים בעיר. אסד הציע חנינה למורדים בעיר חאלב. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של לפחות 10 חברי מיליציות טורקיות בקרבות שהיו בצפון סוריה נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור העיר אל-ראקה, בדיר אל-זור, בתדמור, באידליב, בחומס, באזור דמשק ובצפון מחוז לטקיה. מקורות באו"ם מסרו כי במהלך מלחמת-האזרחים בסוריה, כ-6.5 מיליון אזרחים נמלטו מהמדינה. מקורות תקשורתיים ערביים מסרו שטרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" ממשיכים לעזוב את עיראק וסוריה דרך הנתיב המצרי בדרכם ללוב.

Syria: Opposition shelling kills 16 in district of Aleppo - report

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-7 באוקטובר 2016 על הריגתם של כ-60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בהוצאות להורג, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים רבים באזור מחוז אל-אנבר. גם במהלך היממה האחרונה נמסר על הריגתם של 4 מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים במחוז בידי מתנקשים בלתי-מזוהים. גורמים כורדיים בעיראק מסרו על הריגתם של מפקדים נוספים בארגון "המדינה האסלאמית" מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בטעות במהלך הכנתו.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-7 באוקטובר 2016 על הריגתם של כ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן, בין הנפגעים היו גם חברים במיליציות הסוניות הפרו-סעודיות שנפגעו בקרבות נגד המיליציות השיעיות הפועלות באזור העיר תעז ובאזור באב אל-מנדב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2016 על הריגתם של 64 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בסדרה של מבצעים צבאיים שנערכו במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".

Taliban killing innocent people in Nangarhar Afghanistan

--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם ועל פציעתם של 15 נוספים בפיצוץ של שני מטעני-חבלה שהופעלו ברכבות נוספים. בין הנפגעים היו חיילים פקיסטנים שהיו היעד העיקרי של אלה שביצעו את הפיגוע. מקורות נוספים מסרו שארגוני טרור אסלאמיים מבלוצ'יסטן אחראים לפיגוע.
--
סומליה – פונטלנד: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 באוקטובר 2016 על הריגתם של 8 בני-אדם בקרבות בין שתי מליציות אסלאמיות הפועלות במחוז האוטונומי פונטלנד. מקורות נוספים מסרו שגם כוחות צבאיים של מחוז פונטלנד השתתפו בקרבות הללו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-7 באוקטובר 2016 על הריגתן של 3 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות מארגון "בוקו חראם" שתכננו לבצע סדרה של פיגועי-התאבדות בצפון-ניגריה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – צפון הקווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-7 באוקטובר 206 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה אחרונה בצפון הקווקז.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: