Sunday, October 16, 2016

טרור אסלאמי - 448 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 110 הרוגים בעיראק; 100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו במצרים; 60 הרוגים בדרום-סודאן; 30 הרוגים בתימן; 20 הרוגים באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים ושוטר נהרגו בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו בקשמיר; טרוריסט מוסלמי מתאבד נהרג בניגריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, במאלי, בניז'ר, בניגריה, בסודאן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 448 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-15 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים קשים ובהפצצות רחבות-היקף שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על הריגתם של כ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגוני הג'יהאד בקרבות עם "צבא סוריה החופשי" שפעל במחוז חאלב. כמו כן נמסר מפי דובר "צבא סוריה החופשי" על כיבושם של 3 כפרים במחוז במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים בחאלב מסרו על עשרות נפגעים בהפצצות כבדות שהיו על החלק המזרחי של העיר במהלך היממה האחרונה. ארגון אסלאמי במחוז אל-חמה מסר על הריגתם של 6 חיילים רוסים בידי אנשי הארגון. מקורות ממשלתיים בסוריה מסרו על קרבות עם עשרות רבות של נפגעים בקרבות ובהפצצות שהיו באזור חומס, לטקיה, דיר אל-זור, אל-ראקה, אידליב ודרעא.

Suicide bombing, shootouts kill around 55 in Iraq

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-15 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות ממשלתיים מסרו על הריגתם של כ-60 שיעים בפיגוע-התאבדות ובהתקפות קטלניות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר בגדאד ובשני מוקדים נוספים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-15 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מקורות באיראן מסרו על הריגתם של כ-60 חברי מיליציה פרו-סעודית בהתקפה של המיליציות השיעיות שפעלו באזור הגבול המשותף עם סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-15 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של אפגניסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-15 באוקטובר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים וכן על הריגתו של שוטר אחד בשתי תקריות טרור שהתבצעו באזור העיר קראצ'י בצפון-מערב פקיסטן.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים רשמיים בדרום-סודאן מסרו ב-15 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בשורה ארוכה של קרבות ובהתקפות שהיו בין כוחות הממשלה לבין כוחות המורדים שפעלו במהלך השבוע האחרון.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-15 באוקטובר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מתאבד מארגון "בוק חראם" בידי חיילים ניגרים שפעלו בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-15 באוקטובר 2016 על הריגתם של 100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה ארוכה מאוד של התקפות אוויריות שנערכו במקומות אחדים בצפון סיני. התקפה זו באה לאחר הריגתם של 12 חיילים בידי אנשי הארגון יממה קודם לכן.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-15 באוקטובר 2016 על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי במהלך יממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: