Tuesday, October 25, 2016

טרור אסלאמי - 434 הרוגים ביממה האחרונה

200 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 57 שוטרים ו-3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן;  32 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה;  5 הרוגים בלוב; 4 הרוגים בקשמיר; 4 הרוגים בסומליה; קצין מודיעין חוסל בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בבורקינה פאסו; 83 חיילים נעדרים בניגריה בעקבות ההתקפה של טרוריסטים מוסלמים; פגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 434 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על יום נוסף של קרבות ושל הפצצות אוויריות שנערכו על העיר במהלך היממה האחרונה, וכן נמסר על נפגעים רבים ברחבי העיר. גורמים אזרחיים בסוריה מסרו על נפגעים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באידליב, באל-חמה, בחומס, בדרעא, בדיר אל-זור, בתדמור, בצפון מחוז לטקיה וכן גם אזור העיר אל-ראקה.

Islam in Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם ביום של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהל היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים מסרו שכוחות-הביטחון הצליחו לחסל את כל הטרוריסטים המוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שערכו התקפה רחבת-היקף בעיר כירכוך. גורמים צבאיים מסרו על הריגתם של 75 טרוריסטים מוסלמים שהשתתפו בהתקפה. עוד נמסר כי במהלך הלילה יוטל עוצר על העיר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות וירי של טילים שנורו בידי המיליציות השיעיות באזור הגבול המשותף עם סעודיה. גורמים צבאיים בסעודיה מסרו שהם הצליחו ליירט את הטילים.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-5 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות הביטחון לבין מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתם של 32 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" במהלך התקפה של הארגון בניסיון לכבוש עיירה הנמצאת במחוז פאיזבאד. מקורות בפקיסטן מסרו על עשרות חיילים אפגאנים שנהרגו במהלך הימים האחרונים בהתקפות של ארגון "הטליבאן".
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם ביום של הפגזות בין הצבא ההודי לבין הצבא הפקיסטני באזור הגבול המשותף בחבל קשמיר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתם של 57 שוטרים וכן על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה שנערכה על מכללה להכשרת שוטרים בעיר קוויטה בנמצאת בדרום-מערב פקיסטן. כ-100 שוטרים נופים נפצעו בפיגוע. כמו כן נמסר על חיסולו של קצין מודיעין בכיר מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר פשוואר שבפקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות יזומה שנערכה בצפון ניגריה. כמו כן נמסר כי במהלך התקפה של הארגון על בסיס צבאי בצפון ניגריה, כ-83 חיילים נעדרים בעקבות ההתקפה. מקורות נוספים מסרו שהחיילים הנעדרים לא יכלו להילחם בשל ציוד לקויי מאוד שהיה בידיהם.
--
בורקינה פאסו – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בבורקינה פאסו מסרו ב-24 באוקטובר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור עיר הבירה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: