Friday, October 28, 2016

טרור אסלאמי - 467 הרוגים ביממה האחרונה

250 הרוגים בעיראק; 170 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 5 מאנשי המחתרת הכורדית ו-4 חיילים נהרגו בטורקיה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 מפקדים בכירים בארגון "אל-קאעידה" נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 2 אזרחים נהרגו מירי של חיילים הודים בקשמיר הפקיסטנית; חייל הודי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בסומליה, בניגריה, במאלי, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 467 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-27 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-170 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים, בהפצצות ובפיגועי-טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. בין ההרוגים היו יותר מ-100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" ומהארגונים הכורדיים הפועלים בצפון-סוריה שנפגעו בהתקפה אווירית רחבת-היקף של טורקיה. מקורות אזרחיים ממספר ההרוגים עלה ל-35 בהפצצה האווירית שנערכה על בית-ספר במחוז אידליב. גורמים רוסים הכחישו שהם היו מעורבים בהפצצה הזו בה נהרגו יותר מ-25 תלמידים וכ-10 מורים ואזרחים נוספים. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על הריגתם של 6 ילדים בידי המורדים הפועלים בעיר. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים באזור העיירה דומא, בחאלב, בדיר אל-זור, בתדמור, בדרעא, בחומס, באל-חמה ובלטקיה. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על כיבושה של עיירה נוספת באזור מחוז אל-חמה.

Reports mount of IS atrocities against civilians around Mosul

--
עיראק –מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-250 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קרקעיים קשים מאוד ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו שמרבית ההרוגים ביו אזרחים שנפגעו או נרצחו בעיר מוסול. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של כ-900 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית, מאז שהחל המבצע לשחרורה של העיר מוסול ב-17 באוקטובר 2016. מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו שעד כה נהרגו יותר מ-60 חיילים עיראקים ויותר מ-250 חיילים נוספים נפצעו מאז החל המבצע הצבאי.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-27 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם – רובם מאנשי המליציות השיעיות – בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות ביטחוניים באפגניסטן מסרו ב-27 באוקטובר 2016 על הריגתם של 2 מפקדים בכירים במאוד בארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז קונאר שבאפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 באוקטובר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות תקשורתיים הודו מסרו ב-27 באוקטובר 2016 על הריגתו של חייל מירי של חיילים פקיסטנים שפעלו באזור הגבול המשותף העובר בחבל קשמיר. מאידך, מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו על הריגתם של 2 אזרחים מירי של חיילים הודים שירו לעבר חבל קשמיר הפקיסטנית.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-27 באוקטובר 2016 על הריגתו של 4 חיילים בשני פיגועי-טרור שהתבצעו בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים על הריגתם של 5 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: