Sunday, October 30, 2016

טרור אסלאמי - 305 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בתימן; 18 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 9 בני-אדם ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 3 חיילים נהרגו בטורקיה; 2 חיילים הודים נהרגו בקשמיר; 2 חיילים נהרגו מצרים מפיצוץ של מטען-חבלה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בניגריה, בלוב, בסודאן, במצרים, בלוב, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 305 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-29 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על עשרות נפגעים ביום נוסף של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות על העיר. מקורות ונוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור אל-חמה, בחומס, באידליב, בהרי קלמון, בדרעא, בדיר אל-זור, בקובאנה, במנביג' וכנראה גם באזור תדמור ובמחוז לטקיה. מקורות בלבנון מסרו על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר חאלב.

Russia 'asks to resume air strikes' in eastern Aleppo 

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-29 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי-התאבדות, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו באזור העיר מוסול במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו שהמיליציות השיעיות האכזריות נכנסו לקרב באזור תל-עאפר נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות אזרחיים בעיר בגדאד מסרו על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגוע-התאבדות.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-29 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שבקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות ערביים במפרץ מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור העיר תעז בהפצצות אוויריות של סעודיה. מקורות אחרים מסרו שבין ההרוגים היו כ-30 אסירים שנפגעו בהפצצה סעודית בנחל חודידה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-29 באוקטובר 2016 על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים שנפגעו במהלך היממה האחרונה בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-29 באוקטובר 2016 על הריגתם של 2 חיילים הודים מירי של חיילים פקיסטנים שפעלו באזור הגבול המשותף בחבל קשמיר. זו הייתה פעולת-תגמול על הריגתם של 15 חיילים פקיסטנים יממה קודם לכן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-29 באוקטובר 2016 על הריגתם של 9 בני-אדם בשני פיגועי-התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה. מקורות נוספים מסרו שבפיגוע השתתפו 2 נשים שפעלו בשם ארגון "בוקו חראם".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-29 באוקטובר 2016 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-29 באוקטובר 2016 על הריגתם של 3 חיילים בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. דובר צבאי מסר על הריגתם של כ-100 מאנשי המחתרת במהלך השבוע האחרון בקרבות שהיו באזור.

==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: